Tuesday, July 27, 2010

Bahagian 2 -Bulan bahasa - Pengalaman mempelajari Bahasa dan budaya di Pelegong

Pada hari keberangkatan kami , Kami dikehendaki untuk sampai di sekolah pada pukul 6:30 pagi. Dengan membawa beg dan barang-barang yang telah kami siapkan aku pun dihantar oleh ibu bapa ke sekolah. Sesampainya di sana, aku ternampak keadaan di sekolah sungguh sunyi dan senyap. Aku pun segera duduk di tempat yang cikgu telah tetapkan. Waktu pun berlalu. Lama kelamaan, sang suria pun mulai muncul dan ramai murid mula tiba. Ismail, teman dekatku, segera duduk dan mulai berbincang tentang apa yang akan kami lakukan sesampainya di sana. Aku hanya temenung , tetapi sebetulnya dihatiku sudah tidak sabar untuk segera pergi ke Pelegong. Aku hanya perlu menunggu waktu sebelum bas kami tiba.

No comments:

Post a Comment